صدر نشین لیگ توسط پرسپولیس درهم کوبیده شد

یک نت ـ تيم فوتبال پرسپوليس نوار بردهاي فولاد را قطع کرد و با يک پيروزي پرگل به استقبال دربي رفت.
سید صالحی

به گزارش یک نت، اولين ديدار هفته هفتم ليگ برتر در ورزشگاه آزادي و در حضور 25 هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه) بين دو تيم پرسپوليس و فولاد خوزستان برگزار شد و بازي با نتيجه 3 بر يک به سود پرسپوليس به پايان رسيد.

در دقيقه 5 مسابقه با اشتباه دروازه‌بان فولاد خوزستان موقعيت گلزني نصيب سرخپوشان پايتخت شد که فرزاد حاتمي با يک ضربه سر به اشتباه دروازه تيم خودي را باز کرد تا گل اول پرسپوليس را به ثمر رساند. حاتمي مهاجم فصل گذشته استقلال است که در اين فصل به فولاد پيوست.

در دقيقه 12 سيدجلال حسيني روي يک ضربه کرنر با ضربه سر گل دوم پرسپوليس را به ثمر رساند. حسيني در اين بازي بازوبند کاپيتاني را غياب محمد نوري بر بازو بسته است.

در دقيقه 69 پاس پيام صادقيان در محوطه جريمه فولاد به سيدمهدي سيدصالحي رسيد و او با يک ضربه فني گل سوم پرسپوليس را به ثمر رساند.

تک گل فولاد در دقيقه 90+4 توسط شريفات به ثمر رسيد.

پرسپوليس که جمعه آينده بايد در دربي پايتخت مقابل استقلال بازي کند با يک برد روحيه‌بخش و سه گل به ديدار رقيب ديرينه خود رفت. فولاد پيش از اين بازي 5 برد متوالي داشت و سرخپوشان پايتخت نوار بردهاي فولاد را قطع کرد.

پرسپوليس دو هفته پيش هم 10 نفره ملوان را در ورزشگاه آزادي شکست داده بود.

اين ديدار قبل از دربي پايتخت در هفته هشتم برگزار مي‌شود و نتيجه بازي براي سرخپوشان تهراني قبل از ديدار با استقلال بسيار اهميت دارد.

تورج حق‌وردي داور مسابقه به اميد عاليشاه از پرسپوليس کارت زرد نشان داد. عاليشاه در دقيقه 77 با دريافت کارت زرد دوم از ميدان اخراج شد.

با اين برد پرسپوليس 13 امتيازي شد و به رده چهارم صعود کرد و فولاد خوزستان هم با وجود اين باخت صدرنشين ليگ باقي‌ماند.

*ترکيب پرسپوليس:

نيلسون، ميثم حسيني، سيدجلال حسيني، محسن بنگر، اميد عاليشاه، محمد خانزاده، مهرداد کفشگري( از دقيقه 84 محمد نوري)، سيدمهدي سيد صالحي( از دقيقه 88 يونس شاکري)،قاسم دهنوي، پيام صادقيان( از دقيقه 90 غلامرضا رضايي)، رضا حقيقي

سرمربي: علي دايي

*ترکيب فولاد خوزستان:

ارشاد يوسفي، عبدالله کرمي، وفا هخامنش، مهرداد جماعتي، اميد خالدي، شهاب کرمي( از دقيقه 46 اسماعيل شريفات)، مهدي نوري( از دقيقه 80 مهدي بدرلو)، ايوب کلانتري، بختيار رحماني، لوسيانو پريرا، فرزاد حاتمي( از دقيقه 63 سروش رفيعي)

سرمربي: حسين فرکي

 

منبع: فارس

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده