تجمع جمعی از پیشکسوت های پرسپولیس به حمایت از رویانیان

یک نت ـ حدود 25 پيشکسوت پرسپوليس در واکنش به برکناري محمد رويانيان به وزارت ورزش و جوانان رفتند و به حمایت از وی تجمع کردند.
پرسپولیس

در پي اعلام خبر کنار گذاشتن محمد رويانيان از مديرعاملي پرسپوليس و حمايت پيشکسوتان، امروز حدود 25 پيشکسوت اين باشگاه مقابل وزارت ورزش و جوانان حاضر شدند و به حمايت از رويانيان پرداختند.

به گزارش فارس، يک دوربين تلويزيوني نيز با اين پيشکسوتان مصاحبه کرد. پيشکسوتان به شدت عليه صحبت‌هاي اخير کامبوزيا مبني بر مشکلات مالي پرسپوليس واکنش نشان دادند و به انتقاد از او پرداختند.

پيشکسوتان پرسپوليس قصد ديدن وزير يا معاون او را داشتند اما موفق به اين کار نشدند البته ماموران حراست وزارت ورزش هم در مقابل درب وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند و پيشکسوتان را به آرامش دعوت کردند.

آنها با وجود اينکه حدود 2 ساعت در مقابل وزارت ايستادند اما نتوانستند وزير ورزش را ببينند.

به گزارش فارس، پس از اينکه پيشکسوتان رفتند وزير ورزش بعد از 20 دقيقه به محل وزارت ورزش رفت اما نکته جالب اين است که پيشکسوتان پرسپوليس در پاسخ به سؤال‌هاي خبرنگاران که مي‌پرسيدند شما چرا با کامبوزيا مشکل داريد، گفتند اين آقا که تا چند روز پيش همه کارش در فدراسيون شطرنج بود هر روز مصاحبه مي‌کرد و مي‌گفت هيچ پولي نداريم اما حالا مي‌خواهد چطور باشگاه پرسپوليس را بچرخاند. او فقط به دنبال اين است که اسمش مطرح شود و قصد ديگري ندارد.

همچنين يکي ديگر از پيشکسوتان مي‌گفت: کدام مدير بعد از يک سال سرمايه‌گذاري 20 ميليارد بدهي گذشته را مي تواند تسويه حساب کند. مدير بايد 5 سال بماند آن وقت يقه‌اش را بگيريم و بگوييم چرا تسويه حساب نکرده‌اي.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده