نکونام: واضح بگويند من را مي خواهند يا نه/توافقی نکردیم

یک نت ـ کاپيتان تيم ملي گفت: اميدوارم همه با هواداران رو راست باشند و اگر چيزي هست بيان کنند. خودم حرفهايم را راحت زدم.
نکونام

جواد نکونام پس از پايان جلسه با فتح الله زاده درباره دليل حضورش در اين جلسه عنوان کرد:کار شخصي داشتم و براي تمديد قرارداد نيامده بودم.

به گزارش اوج نيوز، خبرنگاران سوال کردند حال مديرعامل استقلال چطور بود که او گفت:حال فتح الله زاده خوب بود.

وي درباره اينکه آيا با قلعه نوعي صحبت کرده است يا نه اظهار داشت:هيچ صحبتي با قلعه نوعي نداشتم.

خبرنگاران گفتند تمايل نبوده يا فرصت ايجاد نشده است؟

نکونام پاسخ داد:فعلا که خودم در استراحت هستم وکارهاي سال گذشته ام را انجام مي دهم.حتما باشگاه و مربيان هم مشغله دارند.

وي افزود:شايد هفته آينده اين ديدار اتفاق بيفتد.باشگاه مختار است و مي تواند درباره من تصميم بگيرد.من حرفهايم را به فتح الله زاده زدم و چيزهايي که مربوط به باشگاه مي شد را بيان کردم.هر کسي هم صحبتي دارد با باشگاه مطرح کند.من بازيکن باشگاه هستم نه شخص.

هافبک فصل گذشته استقلال درباره اينکه به نظر مي رسد باشگاه وي را براي فصل بعد نمي خواهد گفت:اگر اينطور است باشگاه رسما اعلام کند و هر وقت هم اعلام کردند من براي فصل بعد تصميم مي گيرم.هواداران متوجه همه چيز هستند و کسي نبايد از هواداران سواستفاده کند ولي برخي مي کنند.اگر چيزي هست مي توانند راحت بيان کنند.برايم مهم نيست.اميدوارم همه با هواداران رو راست باشند و اگر چيزي هست بيان کنند.خودم حرفهايم را راحت زدم.بهتر است با هواداران راحت باشند.شرايط بايد جوري باشد که همه راحت حرفهايشان را بزنند.ايرادي ندارد که من را بخواهند يا نخواهند.

پرسش هاي خبرنگاران درباره قلعه نوعي ادامه داشت که نکونام گفت:من کاري ندارم.اگر سوال درباره من هست پاسخ مي دهم.

خبرنگاري پرسيد شايد قلعه نوعي آن حرف شما را پس از بازي برگشت مقابل الشباب که بايد آدم کسي باشي تا بازي کني به خودش گرفته است .

او گفت:من منظورم را گفته ام و خود آن فرد متوجه شده است با او بودم.مردانگي کردم که در يک فصل حرف نزدم.قهر نکردم تا به خاطر پولم به تمرين نيايم.يک سال حرفي درباره پولم نزدم.آخر فصل حقم بود حرفم را بزنم.هواداران اين را مي دانند.من يک سال خوب را با استقلال پشت سرگذاشتم و مثل خيلي ها در وسط فصل قهرنکردم و به تيم و باشگاه فشار نياوردم.هواداران هم متوجه اين موضوع هستند.هر وقت باشگاه بگويد تو را نمي خواهيم مي روم.

نکونام درباره اظهارنظر مهدي کياني که گفته پيراهن شماره 6 را برايش نگه مي دارد گفت:آنها به من لطف دارند.با بازيکنان تراکتور يا در تيم ملي همبازي بودم يا مقابلشان بازي کردم.منتظر مشخص شدن شرايط استقلال هستم.

وي درباره اينکه تا چه زماني براي استقلال صبر مي کند گفت:من بازيکن باشگاه هستم وقرداد دارم.بايد بگويند تو را مي خواهيم يا نه.

نکونام خاطرنشان کرد:همانطور که گفتم براي کار شخصي امروز آمده بودم.فعلا هم قرار بعدي فعلا نداريم.اگر بخواهند قرار داريم اگر نخواهند نداريم.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده