فتوی وهابیت: ادرار بنوشید تا گناهانتان پاک شود

یک نت ـ «شیخ صالح المغامسی» چهره سرشناس وهابیت و امام و خطیب مسجد قباء در مدینه منوره، فتوای موسوم به «نوشیدن ادرارمجاهدین» در فرقه ضاله وهابیت را برای ارتش آزاد سوریه و جبهه النصره جایز دانست و گفت: نوشیدن ادرار مجاهدین باعث پاک شدن گناهان مبارزان ارتش آزاد و جبهه النصره می شود.
وهابیت

به گزارش مجله اینترنتی "یک نت"؛ «شیخ صالح المغامسی» چهره سرشناس وهابیت و امام و خطیب مسجد قباء در مدینه منوره، فتوای موسوم به  «نوشیدن ادرارمجاهدین» در فرقه ضاله وهابیت را برای  ارتش آزاد سوریه و جبهه النصره  جایز دانست و گفت: نوشیدن ادرار مجاهدین باعث پاک شدن گناهان مبارزان ارتش آزاد و جبهه النصره می شود.

صالح الغامدی در گفتگو با شبکه تلویزیونی «وصال» عربستان سعودی با تایید صحت صدور این فتوا از سوی خود و با بیان اینکه عمل به فتاوای صادره از سوی علمای کشور عربستان جهت گمراه نشدن گروههای مسلح در سوریه و عراق واجب است، گفت: دنیا مرحله ی عبور است و مومنان و مجاهدان بویژه مجاهدین سوریه در کسب اعمال خیر و کسب توشه برای آخرت بکوشند و گناهان خود را پاک کنند و این امتحانی است برای مجاهدان جهت شستن گناهان خود که در اجرای حکم نوشیدن ادرار نهفته است.

وی در مورد فتوای جهاد نکاح در سوریه نیز گفت: بسیاری از این فتوا انتقاد کرده اند اما این فتوا بدون مشکل است و از نوعی عقیده ی ایمانی سرچشمه می گیرد و من این فتوا را تایید می کنم.

منبع: شفقنا

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

اگر این ها داعیه این را دارن که حکم به امر خدا میکنند پس چگونه این تناقض را جواب میدهند البته تشخیص تناقض در این امر حداقل با شخص بی طرف هست
به به .ایشون چقد بلدن از کجاش بهش الهام میشه این.کشته منو.چند وقت پیشم که یه فتوای دیگه گفته بود که کلی خندیدم.
محض رضای خدا یکی فتوای کشتن این حرومزاده حیوون صفتو بده
لعنت به وهابی بی دین
سلام میشه لطف کنن برای جهاد نکاح خو اهر و زن و دختراشون رو بفر ستن برای مجا هدین و خو دشون برای پاک شدن گنا هاشون برن ادار مجاهدین رو بخو رن و برن در سو ریه بجنگند چرا از این فرصت الهی دوری می کنن
لابد باباش تو تخلیه چاه کار میکرده میخواسته به طور کامل بازنشستش کنه
اميدوارم روزي بيايد كه چنين طرز فكر وحشت ناك نابود شود هيچ انساني روي كره زمين و حتي هيچ موجودي و شايد جز خوك چنين عملي را انجام نمي دهد واقعا ثابت كردن از خوك هم پست ترند.
يادم رفت بگم دلم مي خواد اينقدر از اسفناك بودن چهره وهابيت و انزجار اون بگم كه شايد يك كتاب 100 هزار صفحه شه "هيچ كلمه ي منفوري براي نشان كردن اونها كافي نيست".
به نظرمن مدفوع خودشونوبخورن یه راست برن بهشت!!!!!
دوس دارم وقتی خودش به فتواش عمل میکنه یکی ازش فیلم بگیره ما ببینیم
اوه ... . مطمئن باشید با خوردن ادرار اونا تا جلوی در بهشت می برندشون
ای بابا ، اشتباه فهمیدید فتوا این جوری نبوده که بابا ،. چون تو میدان جنگ نه آب پیدا می شه نه غذا ، ادرار هم که هم آب داره و هم کالری ،
ای بابا ، اشتباه فهمیدید فتوا این جوری نبوده که بابا ،. چون تو میدان جنگ نه آب پیدا می شه نه غذا ، ادرار هم که هم آب داره و هم کالری ،