اولين بازيگر راه يافته به شوراي شهر + عكس

یک نت ـ فروردین امسال، وقتی که ده ها نفر از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون سر از فرمانداری تهران درآوردند تا برای انتخابات شورای شهر ثبت نام کنند هیچ کسی فکر نمیکرد هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همه آنها را از دم یک تیغ بگذراند.

به گزارش يك نت به نقل از ايران ناز 13فروردین امسال، وقتی که ده ها نفر از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون سر از فرمانداری تهران درآوردند تا برای انتخابات شورای شهر ثبت نام کنند هیچ کسی فکر نمیکرد هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همه آنها را از دم یک تیغ بگذراند.

تمام بازیگرانی که برای عضویت در این شورا اعلام آمادگی کرده بودند، رد صلاحیت شدند تا در ترکیب 31 نفره شورای شهر تهران عبدالحسین مختاباد تنها هنرمند جمع باشد. با این حال وضع در شورای شهر اصفهان طور دیگری بود. مهدی باقربیگی، بازیگر نوجوان قصه های مجید توانست در این انتخابات صلاحیت نامزدی پیدا کند و با پیروزی در انتخابات، عضو چهارمین شورای اسلامی شهر اصفهان شود.
 
اولین بازیگری که به شورای شهر راه پیدا کرده!! (عکس)

شورای شهر اصفهان در دوره چهارم ۲۱ عضو دارد که مهدی باقربیگی با کسب 66 هزار و 799 رای توانست نفر دوم این پارلمان باشد. باقربیگی 36ساله در رشته مهندسی کشاورزی تحصیل کرده و در رزومه تبلیغاتی اش به نقش آفرینی در چند مجموعه سینمایی و تلویزیونی و سابقه 12 سال فعالیت مداوم در سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان اشاره کرده است.

باقربیگی که به گفته خودش بعد از قصه های مجید سال 89 پرکارترین سال برای او بوده و بعد از آن فعالیت هنری چشمگیری نداشته است، در برنامه های تبلیغاتی خود برای عضویت در شورای شهر، ارتقا جایگاه ملی، منطقه ای و بین الملی شهر اصفهان و ترویج فرهنگ شهروندی و توسعه مشارکت شهروندان به ویژه جوانان در تصمیم گیری و اداره امور شهری را از اهدافش معرفی کرده بود.
 
اولین بازیگری که به شورای شهر راه پیدا کرده!! (عکس)

به جز مهدی باقر بیگی، رسول جزینی (سرمربی تیم ملی کشتی) و ندا واشیانی پور (مجری) هم از دیگر چهره های مردمی اصفهان هستند که در شورای شهر انتخاب شده اند.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده