عجيب ترين قاچاق دنيا / قاچاق پنجه خرس + عكس

یک نت ـ پليس چين دو مرد اهل روسيه را كه درصدد وارد كردن محموله‌اي غيرقانوني به چين بودند، دستگير كرد. اين محموله كه شامل 213 پنجه خرس بود، بيش از 293000 دلار قيمت داشت و توسط يكي از تجار چين سفارش داده شده بود.
پنجه خرس

به گزارش مجله اينترنتي يك نت به نقل از باشگاه خبرنگاران : پليس چين دو مرد اهل روسيه را كه درصدد وارد كردن محموله‌اي غيرقانوني به چين بودند، دستگير كرد. اين محموله كه شامل 213 پنجه خرس بود، بيش از 293000 دلار قيمت داشت و توسط يكي از تجار چين سفارش داده شده بود.

 اين پنجه‌ها متعلق به نوعي خرس قهوه‌اي هستند كه رو به نابودي است و تعداد كمي از آنها در دنيا وجود دارند. قاچاقچيان اين محموله را در تايرخودروي خود كه يك ون بود، جاسازي كرده بودند.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

نژاد پرست نیستم ولی این چینیها اغلب واقعن مثل ویروس میمونن برای جامعه جهانی اون از وضعی که به سر اقتصاد دنیا آوردن با اون تولیداته از دسته بیل بگیر تا سی پی یو اینم از بلایی که با این تب و عقایدو هزارتا کوفت دیگه هر بار میشنویم سر محیط زیست میارن از کبد خرس گرفته تا خون ببر و ...عین باکتری تخریبچی میمونن تا انسان.. ;D
رقت بار است . این چینی ها دنیا را به کند کشیدند .
پليس چين دو مرد اهل روسيه را ....... بنظر نمی رسه مشکل از چینی ها باشه در این خبر !!!!!!!! شایدم من متوجه نشدم ولی در هر صورت حیف است جانواران به این جالبی و ... از بین بروند