خسته شدم از بس خودارضایی كردم

چند سالی هست که مرتکب عمل استمناء میشم. هر بار که می خوام ترک کنم، نمی تونم و شکست می خورم.
خودارضایی

یک نت ـ چند سالی هست که مرتکب عمل استمناء میشم. هر بار که می خوام ترک کنم، نمی تونم و شکست می خورم. دیگه خسته شدم از بس گناه کردم و توبه کردم. ازتون خواهش می کنم راهکارهای عملی و کاربردی خوب به من بدید تا این گناه رو برای همیشه ترک کنم، چون واقعاً دوست دارم دیگه اینکار رو نکنم. یه دنیا ممنون.

راهکارهای عملی و کاربردی برای ترک استمناء (خود ارضایی)

خوشحاليم مخاطبمان فردي است كه :

- دغدغه ديني و مذهبي دارد و مي خواهد بر روي مدار دين و دستوراتش حركت كند و رضايت خدا را به دست آورد ؛ در غير اينصورت اين گناه روح پاكش را آزرده نمي كرد و به فكر مقابله با آن نمي افتاد.

- راه زيباي مشورت را براي مشكلاتي كه با آن ها روبرو مي شود انتخاب مي كند.

- به وجود مشكلش اقرار مي كند و سعي در حل آن دارد (اقرار به وجود مشكل قدم اول در حل آن است).

اين ها تنها بخشي از ويژگي هاي مثبت شماست؛ ويژگي هايي كه هر جواني بايد آرزوي داشتن آن ها را بكند و خوشبختانه شما آن ها را داريد. اين نوع نگاه به زندگي، بي شك فرد را به مسير الهي و صحيح هدايت مي كند. به خاطر اين ذهن زيبا و فكر مترقي به شما تبريك مي گوييم و مطمئنيم با توكل به خدا و استعانت از او و همچنين اراده و همتي كه به خرج خواهيد داد و با كاربست مطالبي كه خدمتتان ارائه خواهيم كرد مي توانيد بر این مشکل فائق آييد.

*** خودارضائي (استمناء در مردان و استشهاء در زنان) با نام علمي (Masturbation) به معناي انجام عملي توسط خود فرد جهت رسيدن به اوج لذت جنسي يا ارضاي جنسي (Orgasm) بدون عمل نزديكي (Intercourse) است كه به عنوان يك انحراف جنسي مطرح مي شود. اين عمل در دين اسلام حرام است و اشكال دارد، و بايد از آن اجتناب كرد.

شكي نيست كه استمنا از گناهان بزرگ است و عواقب دنيايي و اخروي دارد. اما اگر حقيقتاً توبه كنيد، بدون هيچ ترديدي تمام گناهان قبلي تان در اين زمينه بخشيده مي شود. در زمينه ترك خود ارضايي نگران نباشيد زيرا اين مشكل (استمنا) قابل درمان است، و نمونه هاي فراواني موفق به ترك اين عمل شده اند و شما هم مي توانيد يكي از اين نمونه ها باشيد. اين نكته نيز لازم به ذكر است كه اگر همت و اراده اي پشت بهترين راهكارها و دستورالعمل ها نباشد، موثر واقع نخواهد شد. بدانيد كه ترك اين عمل تنها بسته به اراده و تلاش مستمر شماست و بايد به دست تواناي خودتان صورت گيرد. هيچ مشكلي در دنيا با بي تلاشي و نااميدي حل نشده و نمي شود. در ادامه راهكارهايي عملي، خدمتتان تقديم مي گردد كه اميد است با به كار گيري كامل و مستمر آن ها و توکل به خدا و استعانت از او اين عمل را هر چه سريعتر ترك كنيد :

1. هر چه لباس تنگ و چسبان و پلاستيكي داريد كنار بگذاريد. با اين كار براي ترك اين عمل گام بسيار بلندي بر داشته ايد؛ زيرا اين گونه لباس ها خود به خود و ناخواسته انسان را مورد تحريك قرار مي دهد. جسم انسان از محيط و شرايط محيطي تاثير مي گيرد؛ وقتي شما اندام ها ي تناسلي خود را با اين لباس ها در معرض تحريك بگذاريد، انتظار نداشته باشيد كه فكر و ذهنتان موفق به ترك اين عمل شود.

2. مصرف غذاهاي تحريك كننده و گرم مزاج را (فلفل و ادويه جات تند، پياز، خرما و ...) كاهش بدهيد. اين روش هم مانند روش بالا به اين خاطر است كه ابتدا بايد شرايط زمينه اي را براي ترك اين عمل آماده كرد و بعد فكر و ذهن و انديشه را به سمتي سوق داد كه موفق به ترك گردد. اين كار بيهوده اي است كه ما شرايط تحريك كننده را رها كنيم و بگذاريم آن ها به حيات خود ادامه دهند و به دنبال درمان هم باشيم.

3. از قرار گرفتن در شرايط محيطي تحريك كننده و انجام كارهايي كه باعث تحريك قواي جنسي تان مي شود پرهيز كنيد كه از آن جمله اند : ارتباط دوستانه با نامحرم، ديدن صحنه ها، عكس ها و فيلم هاي تحريك كننده و مستهجن، خواندن مطالب جنسي و سکسی و تخیل کردن در این زمینه ها، قرار گرفتن در محيطي كه صحبت هاي جنسي رد و بدل مي گردد، گوش سپردن به موسيقي هاي تحريك كننده، نگاه كردن، بازي كردن و دست ورزي اندام تناسلي. وقتي موارد 1 و 2 و 3 تا حد زيادي مهيا و به آن ها عمل شود، مي توان اميد به ترك اين عمل داشت. زيرا اين موارد فضا را آماده براي ترك اين عمل مي كند. افرادي كه معمولاً در ترك اين عمل با شكست مواجه مي شوند به دليل اين است كه شرايط تحريك كننده اي كه ذكر شد را از خود دور نمي كنند. تا فضا مهيا نباشد تمام تلاش هاي ما بي نتيجه و عقيم خواهد بود.

4. ورزش كنيد. ورزش كردن به اين معنا نيست كه مانند يك ورزشكار حرفه اي اقدام به اينكار كنيد. همين كه هر روز 10 دقيقه بدويد ، يا طناب بزنيد هم نوعي ورزش كردن است. ورزش كردن مقدار زيادي از انرژي هاي منفي و زايد فرد را از بين مي برد.

5. تا جايي كه ممكن است تنها و همچنين بيكار نباشيد. تنهايي و بيكاري از عواملي هستند كه فكر اين گناه را به ذهن آدمي مي ندازد. شما وقتي تنها هستيد اقدام به استمنا مي كنيد. آيا در جمع خانواده، اقوام يا دوستان هم اينكار را مي كنيد؟ ‌مسلماً نه. انسان وقتي در جمع حاضر است هيچ گاه به فكر انجام اين عمل نمي افتد، يا وقتي سرگرم به كاري باشد، افكار جنسي به سراغش نمي آيد. اگر فكرتان به سمت افكار جنسي و شهوت آلود حركت كرد، بايد آن را منحرف كنيد و حضور در جمع و اجتماع در این مواقع (هجوم خیالات جنسی) یکی از بهترین روش هاست. كافي است اراده كنيد و تلاش كنيد.

6. پاهايتان (از مچ به پايين) را هر روز با آب سرد بشوييد. همچنين اگر عمل استمناء را انجام داديد حتماً غسل جنابت كنيد. زيرا اين غسل نشاني از اين است كه شما نا اميد نيستيد و باز تصميم به ترك داريد و دوباره تلاش خواهيد كرد. اگر غسل نكنيد ساير واجبات از قبيل نماز و روزه هم از زندگي تان رخت بر مي بندد كه بسيار خطرناك و آسيب زاست . غسل هم با آب سرد باشد بهتر است. آب سرد بسياري از هيجانات و انرژي هايي كه ممكن است ما را به سمت اين عمل بكشاند را در ما خاموش مي كند.

7. تا وقتي خسته نشديد و خواب به سراغتان نيامده است به بستر نرويد، زيرا احتمال هجوم افكار جنسي در زماني كه فرد در بستر است و هنوز به خواب نرفته، زياد است.

8. هر گاه تلاش خود را تا جايي كه مي توانستيد به كار برديد ولي دوباره اين كار را كرديد به هيچ وجه نا اميد نشويد و به تلاشتان براي ترك اين كار ادامه دهيد. با نگاهي به تاريخ دنيا متوجه خواهيد شد كه بي تحركي و نا اميدي و يأس هيچ مساله اي را تاكنون حل نكرده است و نمي كند. براي ترك اين عمل اگر تلاش نكنيد يا با چند شكست نا اميد شويد و زانوي غم بغل بگيريد، هيچ گاه به مقصود خود نخواهيد رسيد و در آينده حسرت روزهايي را خواهيد خورد كه مي توانستيد براي ساختن زندگي سالم تر و بهتر تلاش كنيد و تلاش نكرديد. در روانشناسي گفته شده است كه خشم بهتر از يأس و نوميدي است، از آنجا كه يأس آدمي را خموده و افسرده و نا اميد مي سازد تا جايي كه اقدام به هيچ كاري نمي كند و در برابر محيط اطرافش منفعل مي شود و عكس العملي نشان نمي دهد و تبديل به عنصري خنثي، بي فايده و بي اثر مي گردد، در حالي كه خشم (در معناي مثبت) حداقل فايده اي كه در اينگونه موارد دارد اين است كه آدمي را به فعاليت و تحرك وا ميدارد؛ فعاليتي كه اگر در جهت صحيح هدايت شود مفيد خواهد بود.

9. همانطور كه انجام اين عمل و اعتياد به آن به صورت دفعي و يك مرتبه صورت نگرفته است و به تدريج در زندگي فرد ريشه دوانده است، دور از واقعيت است كه انتظار داشته باشيم درمان و ترك آن نيز به صورت دفعي و يك مرتبه صورت بگيرد. وقتي فردي كه به عنوان مثال قبلاً هر هفته يكبار استمناء مي كرده و اكنون با به كار بستن اين راهكارها آن را به ماهي يكبار تقليل داده است، نشاني از موفقيت اوست و فرد گامي بلند در جهت ترك اين عمل برداشته است و بدين معني است كه اراده براي ترك هميشگي اين عمل در او وجود دارد. پس هيچ گاه نا اميد نشويد و به تلاش خود تا ترك كامل اين عمل ادامه دهيد.

10. روانشناسان مى گويند: براى ترك يك عادت بد حتماً بايد به سراغ عادت خوب رفت و آن را جانشين عادت بد نمود. يكي از بهترين راه ها در ترك عادت زشت استمنا ، راه ازدواج است؛ زيرا فرد جهت پيكان ارضاي اميال جنسي خودش را كه قبلاً به سمت خودش بوده، به سمت شريك جنسي اش تغيير مي دهد و كاري را كه قبلاً براي رسيدن به ارگاسم به تنهايي انجام مي داده است را مي تواند به وسيله همسرش و با كمك او انجام دهد و اين عادت زشت را ترك كند. تمام تلاش خود را براي فراهم كردن زمينه ازدواج بكنيد، زيرا بهترين راه براي ترك اين عمل ازدواج است.

11. انجام واجبات از جمله نماز را هيچگاه ترك نكنيد و ارتباطتان را با خدا هيچ گاه قطع نكنيد و نگوييد من ديگر بخشيده نمي شوم. خداوند گناهان كافري كه حقيقتاً توبه كند را مي بخشد ما كه مسلمانيم چرا نا اميد شويم. حقا و انصافا جايي براي نا اميدي براي يك مسلمان وجود ندارد. به ياد داشته باشيد كه راه توبه حقيقي براي بندگان هميشه باز است؛ و البته فراموش نكنيد كه هواي نفس و شيطان در اينجا از دو راه وارد مي شود كه انسان و آينده ابديش را به تباهي بكشاند : يكي اينكه بي جهت انسان را به بخشش خدا اميدوار مي كند و مي گويد گناه كن، بعداً توبه مي كني و خداوند هم تو را مي بخشد كه اين بسيار خطرناك است.

و راه ديگر اينكه تو را وسوسه مي كند و مي گويد تو ديگر غرق در گناه شده اي و خداوند ديگر تو را نمي بخشد، پس به گناهانت ادامه بده و اين هم بسيار خطرناك است. شيطان از هر راهي براي ضربه زدن به انسان وارد مي شود. در اين راه بايد بسيار مراقب بود و اسير وسوسه هاي شيطان و هواي نفس نشد. آدمي كه حقيقتاً قصد توبه داشته باشد بدون شك توبه اش قبول است و اين راه تا زماني كه بساط اراده و اختيار وجود دارد و انسان در اين دنياست براي هميشه باز است و نا اميدي در آن جايي ندارد. باز آي، هر آنچه هستي باز آي/گر كافر و گبر و بت پرستي باز آي/ اين درگه ما درگه نوميدي نيست/صد بار اگر توبه شكستي باز آي.

امتیاز: 
میانگین: 5 (1 vote)

دیدگاه‌ها

ممنون عالی بود
توروخدا برام دعاكنيد چندين ساله خود ارضاعي دارم هي تركش ميكنم هي دوباره انجامش ميدم....حالم خيلي بده
سلام . من 2 ساله این گناه رو انجام میدم و هر چه قدر توبه میکنم نمیتونم ترک کنم تو رو خدا برام دعا کنید ... دیگه واقعا خسته شدم از این لعنتی
من از كارم خيلي پشيمونم خيلي سال است كه اين كار ميكنم ميخوام بدونم جاي اميدي است كه تركش كنم خيلي نااميدم
حتما حتما میتونی من به جرات میگم که میتونی ترک کنی فقط باید نیت کنی و ۴ماه در راه الله بیرون بشی اگ اهل سنت هستی اگ از برادران شیعه هستی با یک روحانی مشوره کن و به مسجد زیاد برو
دوست عزیز این گناه مثل گناهای دیگه است ادم دروغگو دیدی فکر می کنی تو خودت دروغگو هستی؟چطور میشه راستگو شد؟ برای راستگو شدن باید توبه کنی و از لذات مادی و معنوی که دروغ برات فراهم می کنه چسم بپوشونی ..ایا بعد از دروع پشیمان می شی یا میگی دروغ کوچک بود /مصلحتی بود/اخرین دروغم است ....خود ارضایی هم اولش برای کسب تجربه است بعد برای اینه که ازدواج نکردی بعد برای اینکه از مشکلات زندگی بهش پناه ببری بدون عاقبت خوشی نداره اگه توبه نکنی اگه غسل نکنی اگه از افتادن خسته بشی دیگه پا نمیشی عقلت زایل میشه اگه نخوای به خودت ارزش ندی یه بسم الله بگو و دوباره عزمت و جزم کن قرار نیست یک دفعه قطع کنی سعی کن روی فکر و ذهنت ترکش کنی اون موقع کم کم خود بخود از عملش هم کناره گیری می کنی .
اره قطعا جای امیدی هس اما توقع ناشته باش یه شبه حل بشه یکم زمان بر .....اگه می تونی سعی کن مدتی همه چیو کنار بزاری وفقط این کار وورزش ، وسر خود را بند کردن ، ومهم ترین موردش تنها نبودن .... چرا میگم همه چیو بزار کنار یا خیلی بهش اهمیت نده چون مسائل ودغدغه های دنیا ناخوداگاه استرس واضطراب به آدم میده که میتونه باعث این کار بشه ....اینو بدون اگه تلاش کنی موفق میشی قطعا
بخدا چندین باره ترک کردم ولی این سایتها و عکسهای مستهجن توی اینستا ، بدجور شهوت رو به سراغم میاره .من اینستا رو بخاطر کارم نیاز دارم ولی..... کمکم کنید
من رو توی خانواده یه ادم کاملا مذهبی میدونن ولی باوجود این به گمونم یه ۸سالی خودارضایی میکنم ولی ازترس بابام عباداتم سروقته البته اوایل خیلی کم بود ولی از وقتی که گوشی هوشمند خریدم و با اینترنت و فضای مجازی البته کاملا با بی فرهنگی و سؤء استفاده اشنا شدم خیلی زیاد شده بارها ترک کردم اما چند روز بعد دوباره....ولی امید دارم که با خدا صاف باشیم همه ی بدی ها ازما رخت میبنده
به والله راه نجات فقط امام حسین (ع) به ارباب توسل کنید..
چرت نگو جان مادرت
واقعا موضوع خوبی بود اما بارها توبه کردم سوگند یاد کردم باز هم به این عمل زشت سر دچار شدم خدایا خودت کمک ام کن الهی
سلام واقعا مشکل بزرگیه شاید که نمیتونید من مشکلم یه چیزه دیگه اس کاش منم امید داشتم که خوب میشم وسواس فکری دارم کلا میخوام بمیرم
منم مشکل وسواس فکری دارم یعنی وسواس جبری خیلی هم شدید دوست عزیز تو دنیا پر از آدمای مثل ما وجود داره اما فراموش نکن خدا هیچوقت بنده هاشو تنها نمیزاره اگه من خودم این مشکلو نداشتم شاید امید واهی بهت میدادم اما به خدا توکل کن پیش روانپزشک برو رواندرمانی هم موثره
سلام ،وسواس فکری رو میشه در سطح ضعیف متوسط و شدید تقسیم کرد اگر شما به وسواس ضعیف یا حتی متوسط دچارید با مراجعه به پزشک روانشناس می تونید به راحتی از این مشکل عبور کنید اگر هم وسواس فکری شدید دارید باز هم نیاز به خود کشی ندارید فقط دوره درمان شما طولانی تر میشه ....
وسواس فکری یکی از بدترین عوارضشه. منم دارم روانی میشم. هر چی عوارض روحی و روانی که فکرشو بکنین من دچارش شدم
سلام واقعا مشکل بزرگیه شاید که نمیتونید من مشکلم یه چیزه دیگه اس کاش منم امید داشتم که خوب میشم وسواس فکری دارم کلا میخوام بمیرم
من همین الان میرم غسل میکنم و دیگه این کارو نمیکنم.وهرروز ب این سایت سرمیزنم تا به یاد قولم بیفتم برام دعا کنین.....نرو نظر بعدی دعا کن ممنون
هرفکری اومد سراغتون اعوذوبالله من شیطان الرجیم رو بگین حل میشه اونم نشدبرادر من برو زن بگیر
چجوری تو او این گرونی برن زن بگیرن!!!!!!!!!!!!
من 35 سالمه یه ریال پول ندارم فقط تو گوگل نوشتم خدایا خسته شدم این صفحه اول اومد وقتی پول نیست چطوری زن بگیریم لعنت خدا برکسانی که حق این ملت رو دارن میخورن خدا لعنتشون کنه
سلام ذوستان پیشنهاد میکنم سخنرانی «چگونه گناه نکنیم» استاد رائفی پور رو حتما گوش کنین واقعا عالیه مخصوصا واسه ترک خود ارضایی .
میدونید اینایی که معتاد به این کار هستن خیییلی ادمای ضعیف و بی اراده ای هستن ؟؟میدونستید این کار چقد ادم رو پیش خودش (که از همه مهمتره ) خار و بزدل میکنه ؟؟؟؟ اعتماد به نفس رو از ادم میگیره .. میدونید چرا ؟؟ چون دغدغه ی ذهنی واست درست میشه .. همش تو این فکری که رازی که فقط خودت میدونی یه وقت فاش نشه !! البته من اینارو وقتی فهمیدم که ترک کردم .. تو اون دوران ادم نمیفهمه داره سره خودش چه بلایی میاره ! ترسو میشه ادم .. احساس گناه واقعا بدترین چیزه دنیاس ! با انجام این کار همیشه احساس گناه داری .. 2 نفر خیییلی در عذاب و ناراحتی هستن وقتی تو این کارو میکنی یکی خودت دومی هم کسی که تورو افریده و از همه بیشتر دوست داره وقتی میبینه تو داری به جسم و روح خودت ازار میرسونی خییییلی ناراحت میشه .. اخه حتما میدونید کسی که گناه میکنه ظالمه !چون به یکی از بنده های خدا (یعنی خودش) بد کرده و ضرر رسونده !..خود ارضایی همه ی انرژی ادم رو میگیره .. نور چشم رو کم میکنه .. میدونید چرا ؟؟ چون همزمان 2 تا کار انجام میشه هم تصور و هم انجام خوده کار ! به خاطر همین هم خدا تو قران گفته هرکس شهوتش را با زنان عقدی یا کنیزان (که حالا در اون زمان عربها داشتن ) رفع کنه ستمکاره .. (ایات 1تا 6 سو.ره مومنون ) تو ایات دیگه هم گفته اگر کسی توانایی ازدواج نداره عفت پیشه کنه ! خاهرا و برادرای خوبم من حقیر واستون دعا میکنم سر نمازم امشب . دعا میکنم ترک کنید این عمل مورد پسند شیطان رو ..... انشالله .
سلام دوستان من ازبچگی شهوتم بالا بود شاید بگ از6سالگی تا الان که 22سالمه توبچگی بادخترای فامیل بودم بعدازاونم خودارضایی بود........ازدواج کردم البته ولی وقتی شوهرم نیست بازاونکارو میکنم
بعداز پانزده سال خودارضایی این حرفی که میزنم تجربه این همه ساله که منو نابود کرد همه چیزمو گرفت هر کی گفت خودارضایی ضرر نداره غلط کرده گفته من آخرشم دیدم هیچی جز ذلت نداره.حالا که چندهفتست ترک کردم میفهمم چه آدم بدبختی بودم خبر نداشتم
چرا خدا جواب همه بنده هاشو میده جز من؟ بخدا من آدم بدی نیستم تنها گناهم ک البته میدونم گناه بزرگیه همین خودارضاییه. هزار بار توبه کردم اما باز نشد. هزار بار از خدا خواستم کمکم کنه ازدواج کنم اما هنوز نشده. از امام حسین خواستم اما اونم جوابمو نداد... از تموم اماما خواستم کمکم کنن نشد... اونا انگار ب من توجه نمیکنن. انگار اصلا من بنده ی خدا نیستم. انگار ی موجودی ام ک خالقم خدا نیست ک بهم هیج توجهی نمیکنه... بدترین اتفاقا تو زندگیم افتاد هربار صداش زدم جواب نداد... خداااااایااااا ... تورو خدا واسم دعا کنید. هرکی پیام منو میخونع برام دعا کنه. شاید خدا بخاطر شما ،جواب منم داد...
با سلام این مطالبی که گذاشتین خیلی خوب بودن ولی کار من ازین حرفا گذشته خواهش راهنمایی های قوی تر کنید خواهش میکنم
دختر .مدت زیادی خود ارضایی میکنم.ولی فقط زمان هایی که ناراحتم این کار رو میکنم.فشار های عصبی نمیذاره تو حال خودت باشی.دعوا تو خانواده.شکست های درسی.سر کوفت های اطرافیان و.............برای من انجام دادن هیچ کاری سخت نیست حتی خودکشی ولی این یکی تو اوج ناراحتی ارومم میکنه اگه نباشه داغون میشم.متاسفانه رابطمم با پسرا افتضاحه و نمیشه با ازدواج موضوع رو حل کرد.........ممنون از وبلاگتون.
دوستان گرامی بهترین راه برای ترک این عادت زشت ورزش بدن سازی و کار کردن است
من خودم گناه میکنم وخسته از گناه هستم خیلی هم تحقیق کردم کارمم یه جوریه که با زنها زیاد سر و کار دارم فقط نمیخوام زیاد حرف بزنم میخوام اینو بگم که تنها راهش اینه که بدنتونو خسته کنید فقط همین تنها تنها تنها تنها راهش یکی توسل به خدا نماز روزتوبگیر و یکی هم بدنتو خسته کن همین
سلام دوستان امیدوارم حال همگی خوب باشه من حقیر چندین بار این عمل زشت وکثیف انجام دادم چندین بار... هر بار توبه کردم با خودم گفتم دیگه این کارو نمیکنم اصلا..ولی بازم... دیگه خسته شدم بازم امیدم به خداست.... ولی میگم من دیگه کاسه صبر خداوند رو هم لبریز کردم،دیگه منو نمیبخشه... فقط ازتون میخوام تنها نباشید وخوتونو تو موقعیتای تنهایی قرار ندید بازم میگم تنها نمونید
من یک سال خودارضایی داشتم اما ترک کردم به خاطر اینکه داشت به چشمام آسیب میزد به خاطر اینکه سرنوشتمو داشت سیاه میکرد بی اراده و ناامیدم کرده بود خودمو پیش خودم حقیر کرده بود و خیلی چیزای دیگه از خدا کمک خواستم خودمم تلاش کردم و موفق شدم دوستان هرچه سریعتر به خودتون بیاین به این فکر کنید که ما فقط یک بار به این دنیا میایم زیبا و محکم و استوار زندگی کنید هیچوقت ناامید نشید برام دعا کنید.ممنون میشم
سلام فرشته خوش به حالت تورو خدا منو هم راهنمایی کن چجوری ترک کردی؟؟؟؟
من شوهر دارم اما باز یه ماه یه ماه سراغ این لعنتی میرم قبل ازدواج یه سالی بود ترک کرده بودم اما باز بعد ازدواج ... هر بار انجامش میدم به شوهرم میگم اون منو می بخشه اما من دیگه خسته شدم قبل ترکم چشمام داشت نابود میشد الان افت کلسیم شدید دارم ، خدایی مردم چه مشکلاتی دارن منه احمق چه مشکلاتی مردم بچه سرطانی دارن اون وقت من که سالم بودم چه جوری خودمو نابود کردم بیچاره شوهرم دلم براش میسوزه گیر منه احمق افتاده دعا کنید یا زودتر بمیرم یا درست بشم تورو زهرا
سلام به همه.واقعا خسته شدم انقدگناه کردم وتوبه کردم،دلم میخواد اراده ام قوی شه.این کارناپسندروترک کنم.اماهربارشکست میخورم وناامیدترازقبل.اونایی که ترک کردین ماروهم دعاکنید.یاحق
فکر کنید سر راهتون یه شیشه تمیز هست نمی بینید و به شبشه برخورد می کنید و این بار از کنارش می گذرید .در زمان بازگشت دباره این اتفاق برایتان رخ میدهد و هر روز طی و رفت و برگشت به سیشه برخورد میکنید یادتان می اید که اینجا شبشه هست و....می خوام بگم تکرار روشی که منجر به شکست شده اشتباه است باید دنبال روش های دیگه بگردی و امتحان کنی مثلا اگه رو شبشه یه علامت ضرب در با رنگ بزنی دیگه به شیشه برخورد نمی کنی ........
تنها راه ازدواجه که ترک خود ارضایی کنیم ولی شرایط ازدواج هم ندارم چون مشکل مسکن دارم وضیعت خیلی خرابه
همه شما انسان هستید.این ترک کردن اینقدر اینقدر برای شما اسون که توذهنتونو تو سایتا ازش غول درس کردید هر مردی وقتی قولی بده سرش بره قولش نمیره.خواهشن یکم مرد باشید فقط همین به چیزای بزرگتری فکر کنید اخه این مسئله اینقدر کوچیک که نگرانی نداره مثل مرد باشید☺
دیگه خسته شدم دیگه حتی نمیتونم بنویسم من شوهر دارم همه خونه رو پر از یادداشت هایی کردم که توش نوشتم تورو زهرا بسه هر گناه مساوی سیلی به امام زمان عج هست اما باز الان ..... ای خدا منو بکش راحتم کن دیگه خجالت میکشم التماس حضرت زهرا رو کنم ای خدا چیکار کنم دعا کنید بمیرم یا درست بشم
من خودم یکی از استمنا کننده ها هستم و یه مدتی تونستم توسط روش تشویق و تنبیه خودم رو کنترل کنم اما از وقتی دیگه تنبیه خودم نمیکنم باز به سراغش رفتم به حول قوه الهی انشاءالله ترک میکنیم و پاک میشیم الهی العفو
سلام من مهرانم دوسالو نیم بود خودارضایی میکردم دیگه خسته شده بودم هرکاری میکردم نمیشد دیگه دلسرد شده بودم تا اینکه تصمیم گرفتم چندتا کار و انجام بدم اول اینکه تا میتونستم از گوشیم دوری میکردم مگر اینکه زنگ میخورد کاری داشتم میرفتم سر گوشی هر وقت که شهوتی میشدم ادرار میکردم و سر خودمو گرم ی کار دیگه میکردم و سعی میکردم از جاهای که قبلا استمنا میکردم دوری کنم مگر اینکه احتیاج داشتم زیاد تو حموم نمیموندم از زن ها دوری میکردم حرف های سکسی نمیزدم زیاد تو فکر نمیرفتم بعد به خودم اومدم دیدم دو هفته گذشته همینجوری ادامه دادم تا رسید به یه ماه و نیم دیگه ترک کرده بودم خوشحال بودم اما هنوزم باید دوری میکردم......
من قبلأ خیلی خود ارضایی میکردم و بعد توبه می کردم و باز هم خود ارضایی می کردم اما کم کم تعداد خود ارضایی مو کمتر کردم و ارتباط و ایمانمو به خدا قوی تر کردم من قبلاُ ماهی چند بار یا گاهی اوقات در یک روز چند بار پشت سر هم خود ارضایی می کردم اما خدارو شکر الان تعداد خود ارضاییمو کمتر کردم و شاید ماهی دوبار یا یک بار خود ارضایی می کنم یا بعضی ماه ها اصلا خود ارضایی نمی کنم الان ها هم وقتی خود ارضایی می کنم که متن یا فیلم س..سی میبینم یا می خونم من قبلنا خیلی بیشتر خود ارضایی می کردم اما یواش یواش تعداد دفعه هامو کم کردم اما هنوزم بعضی وقتا بازم خود ارضایی می کنم و عذاب وجدان بعدش خیلی بده فقط برای چند دقیقه لذت زود گذر گناهامو زیاد می کنم امروزم بازم خود ارضایی کردم اما برام دعا کنید ان شا الله خدا کمک کنه دیگه کاملاً خود ارضایی رو ترک کنم من خیلی خدا و امامانو دوست دارم و به خدا اعتقاد کامل دارم اما این با این خود ارضایی لعنتی گناهامو زیاد می کنم امیدوارم خدا کمک کنه هممون بتونیم جلوی هوای نفسمونو بگیریم و این خود ارضایی لعنتی رو برای همیشه کنار بزاریم التماس دعا
منو خوب نکرد
التماس دعا خواهشا
من دوسال ونیمی هست این کارزشت رومیکنم درک میکنم وقتی این کارومیکنی بعدش پشیمون هستی ومیخوای خودتو بکشی وازخودت متنفری برای ترکش بایدهروقت میخوای این کاروبکنی به خودت بگی اون دفعه این کاروکردم پشیمون شدم پس چرابازم انجام بدم درترکش موفق باشیدخداوند روح شمارا درارامش قراردهد
درد این دل تار به تو می آید نظری کن،دلت می آید؟ مشکل من ،خودمم،هر یه قدمی که به سمت خدا میرم دو قدم می رم عقب تر ، واقعا موندم،بد کسی رو نخواستم! اما چرا همیشه عقبم،همیشه گنه کارم!همیشه یه شکست خورده! فقط دعام کنید
باورکنیدباخودارضایی میشیدمصداق کلابل ران علی قلوبهم ماکانویکسبون بعدترک شعورتون زیادمیشه چون جایگاه شعورقلبه وباگناه گفتم میشیدمصداق این آیه وقلبتون سیاه میشه هیچ خیری دراستمنانیست الله نابودکندکسی راکه میگه دراستمناخیراست
سلام دختری هستم 23ساله از کودکی مرتکب این عمل زشت میشدم دختری هستم با ایمان و معتقد به خدای بزرگم و بسیار باوقار و زیبا هیچگاه دوست پسر نداشتم چون دوست نداشتم که داشته باشم و با وجود خواستگاران زیادی که دارم پدرم به بهانه های مختلف مخالفت میکند و خداروشکر خواستگارانم همه بمورد های خوب و معقولی هستند و خانواد دار و همه به روش رسمی و سنتی با پدرم صحبت میکنند ولی پدرم خودش و بدون هیچ مشورتی با من و بدون اینکه از من نظری بپرسد آن ها را رد میکند مثلا خواستگار دو هفته ی پیشم که اتفاقا از همکاران جوان اداره اش بود با دوستش صحبت کرده بود و از او خواست که از پدرم بپرسد که آیا بیایند برای خواستگاری و پدرم گفته بود نه چون چهار تا خواهر داره و دخترم اذیت میشه از این رو هر 2ماه یکبار برای کاهش جنسی مرتکب این عمل خیلی زشت میشوم
ناگفته نماند دختری هستم که بسیار برای پدرم احترام قایلم و از او حساب میبرم و خجالت میکشم که به او بگویم وقت ازدواجم هست وهر بار به نحوی به او میگویم با احترام که خواستگارها رو ندید رد نکنیم با اخم میگوید یعنی چی الان وقت ازدواجت نیست سختگیری شدیدش مرا خسته کرده شما بگویید چه راهی برای من و دختران امثال من باقی میماند آخه؟ مدرک لیسانس دارم و از این عمل بسیار ناراحتم هر دفعه با توکل لا خدا ترکش کردم و دوباره بازگشتم یکی خواستگار دیگه میاد مهندس ساختمان میگه خوب نیست میگم چرا میگه چون شغل پدرش آزاده و ماشین فروشی دارا حلال و حروم خیلی تو کارشون پیش میاد نمیدونم چه کنم
بنام خدا بنام خدای که هر چه داریم از اوست خدایی که در منبع انرژی است من میخوام روشی عرض کنم دوستان عزیز همینطور که می دونید ما بر حسب جامعه ای که داریم محدود شدیم چه از نظر ازدواج چه از نظر روابط جنسی که هم خطرناک هست هم خوب میخوامئ یه راهی عرض کنم که مشکل شما رو حل کنه قرصی هست بنام فلوکستین که با افزایش سروتین و مهار تستستورن (هورمون شهوت) باعث کاهش میل جنسی می شود ببینید برای اینکه ما از این اعتیاد بیرون بیایم کافیه اراده کنم 21 روز عمل استمنا رو انجام ندیم توانایی این رو داریم که خود ارضایی رو مهار کنیم واگه 40 روز بتونین این عمل رو تکرار نکنید موفق خواهی شد که دیگه انجام ندید دوستان عزیز من یه دکتر نیستم یا یک کارشناس من یک دانشجو هستم یه فرد که با این مشکل روبرو بود پیشنهاد میکنم درمورد مصرف قرص قبلش تحقیق کنید هر چند که ضررش خیلی کمه ابتدا خالق خود را صدا کن انرژی را از او دریافت کن سپس عواملی که باعث میشه تو به سمت خودارضایی میره رو کم کن سیع کن هرگاه افکار جنسی به ذهنت اومد یه کاغذ وردار ان را روی کاغذ بنویس با اینکار یه خلع ذهنی ایجاد میکنی و این رو بدون خود ارضایی 0.000000000001از زندگیست پس اون رو برای خودت غول نکن به امید موفقیتت در تمام عرصه ها