دانلود سریال ماه و پلنگ با کیفیت عالی قسمت 1 تا آخر

سریال ماه و پلنگ,دانلود سریال ماه و پلنگ,دانلود سریال ماه و پلنگ با کیفیت عالی,دانلود رایگان سریال ماه و پلنگ,دانلود سریال ماه و پلنگ با کیفیت عالی و لینک مستقیم,دانلود سریال ماه و پلنگ با لینک مستقیم
سریال ماه و پلنگ

یک نت ـ دانلود سریال ماه و پلنگ با لینک مستقیم و کیفیت عالی قسمت 1 تا آخر به زودی .....

دانلود سریال ماه و پلنگ

دانلود مستقیم / Download

به زودی ...

سریال «ماه و پلنگ» به کارگردانی احمد امینی بهزودی روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. به گزارش مشرق، تصویربرداری سریال «ماه و پلنگ» به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب روزهای پایانی خود را سپری می کند. سریال 30 قسمتی «ماه و پلنگ» که فضایی اجتماعی دارد و در بخشی از آن به قصاص و همچنین مسایل اقتصادی می پردازد؛ از آن دسته سریال‌هایی است که تا نیمه آن در زمان گذشته (5 سال پیش) سیر می‌کند و بعد از قسمت 16 قصه‌ها در زمان حال روایت می‌شوند.

این سریال چند شخصیت اصلی دارد. در این سریال دو قهرمان وجود دارند و هر قسمت از آن با تعلیقی به پایان می‌رسد، امیرمحمد زند در نقش فریدون و ویدا جوان در نقش کتایون دخترعموی او مقابل یکدیگر بازی می‌کنند و بخشی از داستان عاشقانه این سریال را تشکیل می‌دهند.

 داریوش ارجمند، شاهرخ استخری، علی سلیمانی، علی شادمان، پوراندخت مهیمن، علی سلیمانی، علیرضا استادی، شهین تسلیمی، امیرمحمد زند، ویدا جوان، بیتا سحرخیز و پرویز سیرتی از بازیگران این سریال هستند.

 قصه «ماه و پلنگ» روایت شهری از انسان‌هایی است که بهشت خوشبختی و سعادت خود را در جهنم دروغ و انتقام و زیاده خواهی نابود می‌کنند.
نویسندگی این سریال بر عهده سعید مطلبی است.
 

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

عالی خیلی خوب ولی .....