کدامیک با حجاب تر است؟ (عکس)

حاشيه هاي ايجاد شده پيرامون حجاب عضو همراه هيات پارلماني ايتاليا در ديدار با رييس جمهور، ماجرای کشف حجاب خبرنگار اسپانیایی در مقابل احمدی نژاد را به دلواپسان یاداور شد.
حجاب

یک نت ـ اينستاگرام گروه تلگرامي چلنج با اشاره به حاشيه هاي ايجاد شده پيرامون حجاب عضو همراه هيات پارلماني ايتاليا در ديدار با رييس جمهور، ماجرای کشف حجاب خبرنگار اسپانیایی در مقابل احمدی نژاد را به دلواپسان یاداور شد.

در متن منتشره در این صفحه آمده است:
 

حجاب کدام یک بهتر است؟ +عکس

کدامیک با حجاب تر است؟

یادش بخیر 25 اسفند سال 89 و در اولین سال از دولت دوم دکتر احمدی نژاد، کشف حجاب خبرنگار اسپانیایی در مقابل وی در زمان مصاحبه تلویزیونی که در تهران و دفتر رئیس جمهور ضبط می شد جنجال هایی به پا کرد اما کمتر کسی خاطرش هست که حامیان تندروی رئیس جمهور سابق برای این اقدام احمدی نژاد و سکوتش در برابر خانم خبرنگار لب به انتقاد باز کرده باشد .

در آن زمان رئیس جمهور نه تنها کوچکترین اشاره ای به کشف حجاب آنا پاستور نداشت بلکه تا پایان مصاحبه به روی خودش و رخ به رخ با وی به گفتگو نشست .

امروز اما بسیاری از منتقدین دولت فریادشان بر سر حجاب نا متعارف عضو همراه هیات پارلمانی ایتالیا در برابر دکتر حسن روحانی در آمده است .

به راستی حجاب کدامیک از این دو زن در برابر روسای جمهور قبلی و فعلی بهتر است ؟

مبنع: صراط نیوز

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

کشف حجاب اشتون در کنار ظریف در سفارت ایران و کشف حجاب در حظور سران فتنه در ایران در دوران روحانی مچکریم از همه این ها بدتر است!!!!!!!