دلیت اکانت موقت اینستا

اینستاگرام,دلیت اکانت موقت اینستا,آموزش دلیت اکانت موقت اینستا,لینک حذف موقت اکانت اینستاگرام,لینک حذف موقت اینستا,دی اکتیو موقت اکانت اینستاگرام,سایت حذف موقت اکانت اینستاگرام,حذف موقت اکانت اینستاگرام فارسی,حذف اكانت اينستا,حذف موقت اکانت تلگرام,حذف کامل اکانت اینستاگرام
دلیت اکانت موقت اینستا
دلیت اکانت موقت اینستا
دلیت اکانت موقت اینستا
دلیت اکانت موقت اینستا
دلیت اکانت موقت اینستا
دلیت اکانت موقت اینستا
دلیت اکانت موقت اینستا

یک نت ـ آموزش حذف و غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام

استفاده از شبکه‌های اجتماعی این روزها به بخش جدایی ناپذیر زندگی فردی هرکسی تبدیل شده است و همه کاربران به نوعی از این رسانه‌های اجتماعی برای انتشار محتوای خود استفاده می‌کنند. یکی از محبوب‌ترین رسانه‌های اجتماعی که در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد، اینستاگرام است که امکان اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها را به کاربران می‌دهد. اما مثل همیشه بزرگ‌ترین مشکل کاربران در این است که متوجه گذر زمان را در هنگام استفاده از آن احساس نمی‌کنند. برای همین گاها تصمیم می‌گیرند که با غیرفعال کردن اینستاگرام یا حذف اکانت اینستاگرام برای مدتی این رسانه اجتماعی را کنار بگذارند. هر چند در آپدیت‌های اخیر برای رفع این مشکلات چاره‌ای اندیشیده شده است.

در این آموزش از میزبان‌فا مگ قصد دارم به نحوه دی اکتیو کردن اینستاگرام و حذف اکانت اینستاگرام بپردازم که به صورت خلاصه و مفید می‌توانید با مراحل حذف کامل اکانت اینستاگرام یا غیرفعال کردن موقتی آن آشنا شوید.
آموزش غیرفعال کردن اینستاگرام یا دی اکتیو کردن اینستاگرام

اگر تصمیم گرفته‌اید که اکانت اینستاگرام خود را به صورت موقت غیرفعال کنید تا در آینده قادر به استفاده مجدد از ان باشید باید مراحل زیر را برای غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام طی کنید. در این صورت اکانت شما به حالت غیرفعال شده تغییر خواهد یافت و تا زمانی که مجددا وارد آن نشده باشید، فعال نخواهد شد. بنابراین به محض اینکه مجددا وارد اکانت خود شوید، مجددا اکانت اینستاگرام شما فعال خواهد شد.

برای دی اکتیو کردن اینستاگرام و یا حذف آن فقط از طریق مرورگر وب می‌توانید اقدام کنید. بنابراین ابتدا به مراحل دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام می‌پردازم. برای این منظور ابتدا با استفاده از مرورگر اینترنت خود وارد سایت اینستاگرام شده و با استفاده از نام کاربری و کلمه عبوری که دارید وارد اکانت خود شوید.

سپس با کلیک روی آیکون پروفایل به صفحه پروفایل خود رفته و روی دکمه Edit Profile کلیک کنید.

در این مرحله وارد صفحه ویرایش پروفایل خواهید شد که با اسکرول کردن به انتهای صفحه باید روی گزینه Temporarily disable my account کلیک کنید تا به صفحه دی اکتیو کردن اینستاگرام هدایت شوید.

یا اینکه روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صورت مستقیم به صفحه لينك غير فعال كردن موقت اينستاگرام هدایت شوید.

در این صورت صفحه‌ای مشابه تصویر زیر نمایش داده می‌شود که در اینجا باید ابتدا دلیل غیرفعال کردن اکانت خود را مشخص کنید و سپس رمز اکانت خود را وارد کرده و روی دکمه غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام کلیک کنید.

Why are you disabling your account: در این فیلد دلیل خود را برای دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام مشخص کنید.

To continue, please re-enter your password: در این فیلد نیز به منظور تاییدیه غیرفعال سازی اکانت باید رمز عبور ورود به اکانت خود را وارد کنید.

در نهایت روی دکمه Temporarily Disable Account که کلیک کنید پنجره‌ای به صورت پاپ آپ نمایش داده خواهد شد که در این مرحله باید روی دکمه Yes کلیک کنید. حال فرآیند غیرفعال شدن اکانت ممکن است تا چند ساعتی طول کشیده یا اینکه بلافاصله با کلیک روی دکمه غیرفعال شود.

فعال کردن دوباره اکانت اینستاگرام

بعد از طی مراحل بالا اکانت شما غیرفعال شده و صفحه شما برای دیگران در دسترس نخواهد بود. در این صورت اگر به صفحه شما مراجعه کنند پست‌های منتشر شده نیز نمایش داده نخواهد شد. حال برای فعال کردن اکانت اینستاگرام کافی است یک بار نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و مجددا وارد اکانت شوید تا از حالت دی اکتیو خارج شده و مجددا فعال شود.

آموزش حذف اکانت اینستاگرام

اگر تصمیم به حذف دائمی اکانت اینستاگرام خود دارید وضعیت فرق خواهد کرد. در این صورت اکانت شما به صورت کامل حذف شده و امکان بازیابی مجدد آن وجود ندارد. برای این منظور باید به صفحه حذف اکانت اینستاگرام مراجعه کنید. ابتدا روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه لینک حذف اکانت اینستاگرام هدایت شوید.

در این صورت صفحه‌ای مشابه تصویر زیر نمایش داده می‌شود که باید از بخش Why are you deleting your account دلیل حذف کردن اکانت خود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب علت حذف اکانت در بخش To continue, please re-enter your password نمایش داده می‌شود که باید رمز اکانت خود را در آن وارد کنید.

در نهایت روی دکمه Permanently delete my account که کلیک کنید، برای تایید نهایی اینستاگرام از شما سوالی خواهد پرسید که در صورت مطمئن بودن حذف اکانت باید روی دکمه OK کلیک کنید. بعد از حذف شدن اکانت نیز صفحه زیر نمایش داده خواهد شد.

با نمایش صفحه بالا اکانت شما پاک شده و کلیه اطلاعات ان از بین خواهد رفت. هر زمان که نیاز به استفاده از اینستاگرام داشتید، باید یک اکانت جدید ساخته و مجددا وارد آن شوید.

بیشتر بخوانید:

به نظر میرسد این گفتگو دیگر وجود ندارد یعنی چه

آنچه درباره تلگرام حتما باید بدانید

چرا نمیتونم وارد گروه های تلگرام شوم

چرا نمیتونم وارد کانال های تلگرام بشم

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده